اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کنگره شهدا همراه با نوآوری برگزار می‌شود

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: باید از ابتکارات و نوآوری‌های روز در راستای برگزاری کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم جوانان را نیز به این کنگره و فرهنگ شهدا نزدیک کنیم.

کنگره شهدا همراه با نوآوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه نخستین کنگره شهدا در کشور در استان قم با نام شهید زین الدین برگزار شد اظهار کرد: پس از قم با عنایت رهبری به مرور در استان‌های دیگر کنگره شهدا برگزار شد و امسال دور اول کنگره‌ها تمام شده و سال آینده دور دوم از قم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار کمیته‌های کنگره‌های شهدای استان قم بیان کرد: ١٧ کمیته زیرمجموعه کنگره شهدای استان تشکیل شده که چهار کمیته اختصاصاً در قم افزوده شده است.

حاجی زاده به بررسی سوابق و برنامه‌های کنگره شهدای دیگر استان‌ها اشاره کرد و افزود: باید از ابتکارات و نوآوری‌های روز در راستای برگزاری کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم جوانان را نیز به این کنگره و فرهنگ شهدا نزدیک کنیم.

وی بر ضرورت جمع آوری آثار و اسناد شهدا تاکید کرد و گفت: آثار شهدا باید به جامعه تزریق شده و همه با فرهنگ شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول